piątek, 24 stycznia 2014

DZIŚ SIĘ CHWALĘ

 Nie lubię się publicznie chwalić chociaż takich nagród i podziękowań już kilka mam ,ale za wielką namową mojej bliskiej koleżanki blogowej ULKI , pokaże nagrode jaka dostałam .

W dniu 21.01.2014 r odebrałam nagrodę  Burmistrza Kalet w rozstrzygniętym konkursie Bożonarodzeniowym, za zdobycie  2-go miejsca .
Jak ktoś ma ochotę to szczegóły może zobaczyć tutaj
http://www.kalety.pl/index.php?id=1&n_id=1648
http://www.kalety.pl/index.php?id=1&n_id=1653
To nagroda

4 komentarze:

  1. Poprostu Elu jak mi przyslalas zdjecia z twoimi dekoracjami wiedzialam ze zdąbedziesz jakąś nagrode i nie myliłam sie jeszcze raz gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy pierwszy raz pokazałaś swój świątecznie przyozdobiony ganek (?), to myślałam, że w jakiejś bajce jestem i że to jakiś sklepik z ozdobami jest. Podświetlony wygląda jeszcze piękniej i szkoda, że burmistrz na drugim miejscu Cię umieścił - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana, takimi sprawami należy się pochwalić, to zaszczyt i wielkie wyróżnienie ! Moje gratulacje !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń