środa, 7 listopada 2012

Wyróżnienie

Bardzo mi miło dostałam wyróżnienie od
http://bieniek5.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html?showComment=1352295631278#c2679325854654013978
A oto zasady, na których opiera się to wyróżnienie: Podziękuj za przyznanie wyróżnienia Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia Przekaż nagrodę co najmniej 7 blogerkom Zamieść linki do tych blogów Powiadom o tym nominowane osoby Wyróżniam : romantyczka, Dorota mk , edyta-sylwia,Iwonka ,Hania739, basieńkowo,Ulka

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia Tobie ...i sobie ;)
    Dziękuję Ci pięknie, że o mnie pomyślałaś :*
    Z wielką przyjemnością je przyjmuję i postarzam się jak najlepiej spełnić zasady :)
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu gratuluje Ci wyróżnienia i dziękuję Ci za przyznanie wyróżnienia mojej skromnej osobie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu gratuluję wyróżnienia i dziękuję, ze mi takie tez przyznałaś !!!

    OdpowiedzUsuń